Challenge week vier

De 4de week van onze challenge. De doelstelling van Kristel is om in zes weken tijd drie kilo af te vallen en te werken aan een strakker en fitter lichaam! Helaas had Kristel deze week nog te veel last van haar gekneusde teen, maar Kristel liedt zich hierdoor niet tegenhouden. We hebben de training aangepast, zodat we toch een stap dichter bij het doel konden komen. Wil jij weten hoe wij toch hebben getraind? Lees dan verder…

Spinning training door blessure Kristel

Hoe hebben Kristel en Tanja deze week getraind?

In verband met de gekneusde teen van Kristel hebben we de training van afgelopen week moeten aanpassen. Wij zijn samen gaan fietsen.. niet buiten, maar binnen op een stationaire fiets. De spinningles, en dat was hard werken!!

Wat zijn de voordelen van deze trainingen

Tijdens deze training worden met name je bil-, been- en rugspieren intensief getraind, en je bouwt een enorm uithoudingsvermogen op. De training is goed voor een sterk hart, het vergroten van je longinhoud en een goede bloedsomloop. Je spieren worden soepeler, je verliest behoorlijk wat zweet en verbrand makkelijk veel calorieën.

Spinning, het woord zegt het al, betekent namelijk ‘snel ronddraaien’. Je bent dus echt hard aan het werk tijdens een uurtje fietsen!!

De laatste 2 weken voor gaan we er weer flink tegenaan!!

Op naar week nr. 5!!