Wat houdt deze uitdaging in?

Dat Ilona veel kracht heeft om een bepaald gewicht weg te duwen of om veel gewicht op te tillen was al duidelijk. Maar hoe is het eigenlijk met haar uithoudingsvermogen? We zijn in week 4 begonnen met een nieuwe uitdaging. Hierin heb ik Ilona de opdracht gegeven dat zij 45 sec. aan het werk moest met een specifieke oefening en hierna 15 sec. rust kreeg. Dit weliswaar met 10 oefeningen achter elkaar! De 10 oefeningen hebben we verdeeld over het gehele lichaam. Zo traint Ilona elke spiergroep specifiek, maar ook in keten. Dat wil zeggen dat we meerdere spiergroepen tegelijkertijd aan het trainen zijn.

Ilona en Jordy nieuwe uitdaging

Doel krachttraining afgelopen 3 weken.

De doelstelling die we in de eerste 3 weken hadden was spierontwikkeling. Dat wil zeggen dat we hebben gewerkt aan meer spiermassa. Meer spiermassa zorgt uiteindelijk voor meer verbranding, hetgeen wat we graag willen.

Wat zegt dat over de voeding?

Mocht het zo zijn dat Ilona in de komende periode meer spiermassa blijft opbouwen, gaan we ook terug naar haar voeding. Is dit nog steeds goed of moeten we een aanpassing maken? Moet Ilona misschien meer of minder gaan eten met andere producten ect. Zo blijft het voor Ilona ook weer leuk om te variëren met voedingsadvies van BenFit.
Volgende week meer over de tussentijdse resultaten van Ilona. Wij trainen gewoon door!

Ilona en Jordy